Belangrijke mededeling

 

Live meepraten in de Champions League: Club Brugge - Galatasaray 18:55 uur


cllogo
Galatasaray begint woensdagavond in Jan Breydelstadion aan een Champions League-avontuur om 18:55 uur tegen Club Brugge in Poule A.


Status:
Deze wedstrijd moet nog worden gespeeld.
Competitie: UEFA Champions League
Datum: Woensdag 18 september 2019
Tijd: 18:55 uur
Scheidsrechter: -
Stadion: Jan Breydelstadion (Brugge)
Live meepraten
Leden op Turksvoetbal.net kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.




Artikel delen met vrienden:


Reacties (239) 


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5
+2

Ik heb al 10 flessen cola en 10 zakjes chips gehaald. Met de achterliggende gedachten dat fetosaray met 10-0 gaat verliezen. As. Woensdag gaan we lachen. fetosaray wordt lekker verkracht.

Tabi bu maçı Bülent Yıldırım yönetmese. ;-)


+: 118
-: 0
R: 205
Level 3
+10

Jullie werden verkracht door gazisehir



+: 122
-: 0
R: 330
Level 3
+11

en jullie werden verkracht door denizlispor

en jongens het elftal van gazisehir is twee keer zo duur als dat van denizli


+: 257
-: 0
R: 393
Level 3
+6

En jullie zijn vorig seizoen door de gehele competitie verkracht.


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3
+1

De gehele competitie BEHALVE gese afkorssss :kitty:

Rizespor > Galatasaray


+: 169
-: 0
R: 676
Level 4
+3

Die waren zeker gisteren al op toen julle er 3 Om de oren kregen :gangnam:



+: 257
-: 0
R: 393
Level 3
+1

Ben benieuwd naar de opstelling, vooral het middenveld als Belhanda niet kan spelen. Seri en Lemina zullen moeten strijden met Ömer, wie had dat gedacht.

Tot nu toe speelt Ömer beter dan Seri, en Lemina lijkt niet fit, dus hij kan zomaar beginnen. Of Feghouli kan op 10 en dan Mor rechts. Of we spelen 4-4-2 met Andone. Heerlijk, zoveel keuzes.

Met onze huidige vorm moeten we blij zijn met een punt, maar als we 2e willen worden zijn er echt 3 nodig.

Club Brugge 1-2 GS

top: Diagne (p)

top: Nzonzi

top: Falcao


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3

Club Brugge 1 - 1 Galatasaray

top: Falcao


Salatasaray bu maçi yenemez. Maar een punt is net zo goed.


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5

Hahahahaha 2e hahahahs :D


+: 692
-: 0
R: 1309
Level 5
+2

De mensen die denken dat gs wint zijn nog dommer dan ze eruitzien.

Ze hebben het over tweede worden hoe stupid kan je zijn??

De teams van PSG en Real zijn meer dan een miljard waard, GS is 1 Bulent Yildirirm waard.
:tok: :tok:


ForzaBrugge.



+: 257
-: 0
R: 393
Level 3
+4

Hoeveel waren Juve en Real waard 5 jaar geleden? Hoeveel was Ajax waard vorig jaar? Dit is voetbal. En dan durf je anderen dom te noemen.


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

5 jaar ne alaka, ozamanki GS baska.


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3

Juve was toen net wat Arsenal nu is. Ik herinner je aan dat Juventus toen maar 6 punten heeft gepakt in 6 wedstrijden. Galatasaray elftal was beter dan wat ze nu hebben. Galatasaray bunu bir ikinci sefer beceremez. Misschien tegen een hedendaags Arsenal, wat Juventus meer op leek in 2013. Maar nu niet. PSG en Real zijn allemaal veel beter.

Hatirlatim, Kumelik Dortmund ve vasat Arsenal size 4 cekti 4 macta. PSG en Real zijn veel beter dan dat.


+: 257
-: 0
R: 393
Level 3

5 jaar geleden waren de verhoudingen qua waarde ook zo groot als nu, ongeacht de voetballende kwaliteiten van de teams.


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3
+1

@Eist

In 2013-2014 was de waarde van het elftal ongeveer 180 miljoen euro. De huidige elftal heeft een waarde van 135 miljoen euro. En het is nog onevenredelijke r verdeeld dan 6 jaar terug, de meeste waarde zit in het middenveld met Nzonzi, Seri en Lemina met +- 18 miljoen euro waarde. Falcao, Feghouli en Luyindama hangen rond de 8 miljoen euro (7-10 miljoen euro wijdte). Dat was zes jaar terug anders. Muslera had een waarde van 20 miljoen euro, Melo 12 miljoen euro, Burak 18 miljoen euro, Eboue 6-7 miljoen euro, Sneijder 17 miljoen euro. Het was beter verdeeld en je kon spreken over een echte kwalitatieve team. En dat team had een betere coach: Roberto Manchini. Terim had daar niet kunnen winnen van Juventus.

Juventus van 2013-2014 had een waarde van 400 miljoen euro ongeveer. Dat is 220 miljoen euro meer, dus 2 keer meer. PSG en Real daarentegen zijn 10 keer meer in waarde. Als we dan ook de matige coach erbij tellen + kwaliteit dat Real en PSG nu hebben wat Juventus destijds niet had vind ik de vergelijking met 6 jaar terug totaal niet passend.



+: 692
-: 0
R: 1309
Level 5
+1

Ik heb net gekeken in mijn glazen bol en ik zag dat Cagne een hattrick ging maken.

Haydi Cagneeeeee


+: 0
-: 0
R: 16
Level 1

Ismini bilmiyorsun mal mal konuşma aq mali


+: 943
-: 0
R: 1954
Level 5

Dit wordt een mooie overwinning voor de beste club uit Turkije.

:gs:


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Ulan Fifa, er bestaat zoiets als kijkcijfers aantrekken en wedstrijden spannend maken, waarom gelijk de CL beslissen gelijk in de eerste wedstrijd lol.
Als GS dit verliest is het al over en uit, en dat gaan ze ook doen, minimaal 4-1 voor Brugge, mag Diagne spelen zal die er ook 1 prikken.



+: 24
-: 0
R: 33
Level 1
+3

Ik volg deze site al een tijd en heb besloten om een account aan te maken.

Aangezien er geen Turkse scheids fluit en GS niet met normaal voetbal kan winnen, denk ik dat GS veel zal provoceren.


+: 70
-: 0
R: 249
Level 3
+1

Zo jammer dat er zoveel mensen Feto dit dat zeggen maar een 'Turkse' club Galatasaray met 'de Turkse vlag' op zijn shirt niet word gesteund door Turken. Hainsiniz demiyorum ama o yola gidiyorsunuz. Moruk herseyi bi kenara, 'Turkse vlag' boys? Op onze shirt!

Jullie zijn zo doorgedraaid, dat jullie niet kunnen onderscheiden. Turkiye ligi baska, Sampiyonlar ligi baska. Turk takimindan baskasini tutmayi nasil vicdanina yediriyon? Ik persoonlijk zal altijd ongeacht de huidige band tussen de clubs, elke Turkse club beschermen buiten Turkije, en erachter staan.

En kom niet met Franse club dit dat, ik snap dat je grappig leuk stoer wilt doen maar je weet heel goed dat we Turkije representen. Naparsaniz yapin ama hainlik yapmayin. Feto demenin anlami yok yoksa..

Ontopic

Galatasarayin su an ki futbolu hic hosuma gitmiyor. Guzel gorunebilir bazilari icin ama heb echt me twijfels. Tabi Sampiyonlar ligi is anders. Dus ik schat en hoop dat we 1-1 of 2-2 spelen. En natuurlijk nog mooier daar gaan winnen. Maar dat zie ik niet zo 1 2 gebeuren. Hayirlisi olsun...


+: 13
-: 0
R: 36
Level 1
+1

In Europa ben ik ook voor elke turkse club, maar dat betekent niet dat ik me mening niet ga uiten.

Zoals jij al zei voetbal dat GS speelt is niet om aan te zien en zonder turkse scheidsrechters zie ik ze 4e eindigen jammer genoeg. Turkije heeft de punten nodig :(


+: 70
-: 0
R: 249
Level 3
+1

Ik respecteer je mening als het maar word onderbouwd. Je bent vrij in je keuze, je kan kiezen wie je wilt. Ama Turk bayragina gelince ben gelemiyom boyle sakadan laf cakmalar en karsi takimi secmeler. Hainlik resmen baska bir ozeti yoktur bunun. Turkse scheidsrechters hebben we allemaal last van. Leminaya yapilan arkadan faul, adem buyuk geen penalty niet eens var. Veya sizin gozunuzde de yapilan yanlis kararlar aliniyor hakemlerden. Ama bu her takim icin gecerli. Tum hakemler boyle malesef. Ama taktiniz hakem hakem hakem. Herkes takimini konussun degerlendirsin, sanki hakem deyince hersey duzeliyor mu?


+: 13
-: 0
R: 36
Level 1
+3

Je hebt gelijk, scheidsrechters maken teveel fouten. Iedereen heeft er last van.
:tok:


+: 5332
-: 0
R: 6522
Level 5

Als ik Fatih Terim zou zijn zou ik een 442 uit proberen omdat Belhanda nu ook afwezig is. Ik hoop op een mooie pot voetbal en hopen op een winst maar een gelijkspel is ook mooi.



+: 237
-: 0
R: 406
Level 3

Hoppy ben je lijp? Als je nu van formatie wisselt dan worden de spelers nog erger verward. Dat kan je beter tegen PSG doen. Van PSG ga je toch niet winnen dus daar kan je experimenteren. Als een compleet nieuwe Fener al 3 keer scoort tegen Real zou Galatasaray tegen een van die twee ook ongeveer twee keer moeten scoren, gezien de kwaliteit dat ze hebben.

Maar dat wordt lastig met Terim.


+: 169
-: 0
R: 676
Level 4
+1

@jailson kudur heerlijk wordt maar gek , al doen we voor spek en bonen mee dan nog is Gs de enige die iets kan neerzetten Europees , kijk maar naar de prijzen kast daar staan Europese prijzen iets wat fb en bjk nog nooit heeft gehad en mensen kennen fb en bjk door gs omdat gs Turkije op het kaart heeft gezet , Hadi isine [****]


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3
+1

Hebele hubele, mizim milattan once Avrupa kupamiz vardi len mq. Fetosuz sampiyon jim bum bum len mq. Imbaratormu? Kucuk sirin cadi sementha Terim len mq. Mizim rakiblerimiz Meal Radrid ve BC Farcelona len mq. Mutun kupalarimuz serefliduhahaha hahhahhahaha len mq.

Edit: HAHAHAHHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA 2.mi? HAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHHAHAHAHH AHAHAHHAHAHAHHA HAHAH NO WAY, NO FCKN WAY XDDDDDD



+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+1

Leuk voor je dat je 300 jaar geleden een prijsje hebt geworden maar aangezien Uefa aan de hand van laatste 5 jaar de co efficiency punten hanteert hebben jullie Turkije niet alleen naar de bodem geholpen maar vertegenwoordig en jullie Turkije ook niet eens met 11 buitenlandse spelers, maar goed dat de nationale Volkslieden niet in de EU duels worden afgespeelt anders zetten jullie ons meer voor schut.

En ondertussen is voetbal wel gemoderniseerd, je ziet geen voetballers meer die van hun eigen helft ieder keer vanuit vrije trappen scoren omdat de kennis in voetbal zo ver is vooruitgegroeid dat amateur teams nu ook wel redelijk kunnen verdedigen ten opzichte van 300 jaar geleden.

Dat is ook de redenen waarom je nu geen 300 Messi of Ronaldo kwaliteits spelers hebt.

En jouw beredenering is die van een klein kind die niets kan zeggen en daarom wat staat te fantaseren.


+: 169
-: 0
R: 676
Level 4
+1

Als onze team beter begint te draaien dan kunnen we zeker iets neerzetten , Gs kan deze groepsfase gewoon overleven 2e is haalbaar :gs: nr1: :yeah: :tr:


+: 593
-: 0
R: 1209
Level 5
+1

Hun is gewoon jaloers. Hun kan niet toegeven haha we weten allang genoeg. Praat maar onzin verhaal door.... we hebben niks te zeggen. Fbjk heeft meer dan 110 jaar geen europa bekers gehaald. Amazing. Ze hebben geil op compititie bekers dan europa. Gs is al 10 jaar meeste prijzen dan fbjk. Ongelooflijk zeg. Jullie praat onzin. Ik lach me deuk wat jullie zegt bla bla bla


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+2

Jaloers op jullie kadro die bijna jantje krijgt van 5 man Kayseri, die niet eens 2 doelpunten in eigen huis tegen Kasimpasa en Konya kan scoren. :-*

Ik geeft wel toe dat ik alleen jaloers ben op jullie scheidsrechters .


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3
+1

Ik heb door je gebrekkige Nederlands heen kunnen lezen en Fener heeft eerder een internationale beker gepakt dan... Galatasaray... Mesela. Balkan Cup 1967.


+: 593
-: 0
R: 1209
Level 5

Baycu_noyan. Heb je wel gezien? Ff denken nog nooit gezien. Behalve uefa cup super cup emeritas cup wel. Fener??? Dus nog nooit gezien. Waar is bewijs haha praat onzin


+: 70
-: 0
R: 249
Level 3

Balkan cup hahahaha, in de middeleeuwen of steentijd. Of voor Jezus christus.. :tok:

Rezalet ya



+: 38
-: 0
R: 48
Level 1
+4

Galatasaray heeft kwa namen echt een sterk team! Maar ze hebben geen systeem, tactiek niets. Terim vond ik ook nooit in mij leven een goede coach. Elke keer individuele acties beslissen de wedstrijd. Helaas veel Galatasaray supporters zien dit niet in! Ze zingen gewoon mee met imparator terim! Imparator terimm oooooooo!! Als je kijkt hoe Beşiktaş speelde toen ze uit de CL groepfase kwamen met Babel, Cenk, Talisca, Quaresma. Dan zie je een wereld van verschil! Galatasaray kan met dit selectie echt veel beter voetbal laten zien.


+: 257
-: 0
R: 393
Level 3
+2

Dit is de meeste objectieve observatie die gemaakt kan worden over ons op dit moment. Terechte kritiek, erkent de sterke punten, en praat geen onzin om het falen van de eigen ploeg goed te praten.

Ik denk dat dit laatste vooral mogelijk is door de vooruitgang van Trabzon. Hopelijk verandert er niks als het wat minder gaat.


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5

Ja vooral de vergelijking met het voetbal van Besiktas is nokta..

Waar Besiktas met goed voetbal, positiespel en tactiek kampioen werd en dit ook doorzette in Europa en zich kon meten met de Europese subtop werd Gs kampioen met baggervoetbal en hulp van scheidsrechters en politiek. In Europa vielen ze daarom direct door de mand, zelfs in de zwakste CL poule die je beter een EL poule kon noemen.


+: 169
-: 0
R: 676
Level 4
+2

Bayu , ga iemand anders vervelen met je Balkan cup , fb heeft hooguit 3 bekers in de prijzenkast staan waarvan er 2 helemaal weg geroest zijn en nog zitten jullie met dat soort bekers te pronken , gooi je zelf aub weg


+: 18490
-: 0
R: 21247
Level 6
+5

In de competitie is er geen andere club die ik zo erg haat als Galatasaray, maar hier ga ik ze toch echt steunen. Er zijn punten nodig voor Turkije op de coëfficiëntenli jst, en dringend ook. Nederland en Oostenrijk hijgen in onze nek.

Ik denk niet dat GS uit deze groep komt, maar met ongeveer 6 punten kan je derde eindigen en deelnemen aan de EL. Daar kunnen we dan (met zoveel mogelijk Turkse teams) doorgaan.


+: 593
-: 0
R: 1209
Level 5

Helemaal met je mee eens. Die neppe fetobahce snappen helemaal niks maargoed. Als europa compititie ik steun wel alle club maar fetobahce niet. Wil ik zien die neppe supporters pijn voelen



+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+1

Je kijkt wel iets over het hoofd, als deze corrupte bende niet 3 jaar de competitie achter elkaar had omgekocht dan zou er nu een ander club staan met het geld en betere transferbeleid die wel wat zou hebben bereikt ipv 3 jaar 2 winst en 4 gelijkspellen en 20 verliezen te scoren.

Ik had ze vorige jaar nog gesteunt maar vanaf nu kunnen ze de tyfus krijgen en wat betreft de co efficieny mogen we wel gerust naar de 20ste zakken met deze tlijers bestuurders.
Deze corrupte gasten spelen toneel in de Kayseri wedstrijd ipv dat al die Feto mediatjes over de wedstrijden hebben hebben ze het over Terims kinderverhaaltj es.


+: 18490
-: 0
R: 21247
Level 6

Nogmaals, ik haat GS met heel mijn hart, geloof mij maar. Ik zeg ook niet dat hun kampioenschap van vorig jaar eerlijk en rechtvaardig was, zeker niet. Er is alleen 1 waarheid en dat is dat zij dit jaar op dit podium staan. Nederland gaat veel punten binnen sprokkelen dit jaar. Ajax heeft geen moeilijke groep, PSV in de EL ook niet en Feyenoord + AZ zullen ook wel wat kunnen bereiken. Straks word jouw club misschien kampioen, maar mogen ze lekker voorrondes gaan spelen omdat NL ons heeft ingehaald. Zonde man.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+2

We gaan sowieso de CL ticket verliezen, zou me niks verbazen als we kampioen worden en geen CL mogen spelen zo zijn deze tering lijers wel, ze zullen zelfs express verliezen om Turkije 11de te maken zodat dat wij geen CL kunnen zoals ze dat laatste wedstrijd tegen Bursa deden voor de kampioenschap.

TFF en deze tering corrupte club heeft het voor elkaar gekregen.


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3

We verliezen niet zozeer de CL ticket als we 11e worden. Met nadruk op ALS. Want Tsjechië stuurt vaak een club direct naar de CL doordat de CL winnaar vaak ook in eigen competitie CL haalt waardoor de kampioen van Nr.11 gelijk naar de CL. En Oekraïne staat op 0.200 punten afstand van Turkije. Als we dit jaar goed doen kunnen we Oekraïne passeren. Ze hebben maar twee ploegen waarvan 1 direct kan uitvliegen en de overige twee het moeilijk gaan krijgen. In beste geval overwinteren er geen maar dat lijkt mij te mooi om waar te zijn.



+: 8757
-: 0
R: 7778
Level 5

Turkije gaat geen 11e worden op de coefficientenli jst, zelfs al haalt Nederland Turkije in, jullie vergeten Oekraïne.

Het verschil met Turkije en Oekraïne is letterlijk maar 300 punten.

UEFA coefficientenli jst wordt berekend door te kijken naar de prestaties van de laatste 5 jaar.

2015/16 (het jaar dat volgend jaar niet meetelt heeft Turkije: 6600 en Oekraïne 9800 punten behaald.

Hierdoor staat Turkije dus al met 3000 punten voor Oekraïne..


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5
+6

Ik hoop dat ze keihard onderuit gaan. Ze doen alleen maar stoer, maar kunnen niet eens uit de makkelijkste groep komen en als nog maar veel praten. 3-0 Brugge. GS kan uit in de Super Lig niet winnen zonder de scheids, hoe willen ze dat hier doen?


+: 5332
-: 0
R: 6522
Level 5

Als jij zonder je FB bril had gekeken hadden we minstens 5 basisspelers niet erbij. Herken jij nog die tijd wanneer iedereen geblesseerd raakte bij ons? Wat een kneus ben jij ook en wat makkelijkste groep? Porto, Shalke en Moskou zouden jullie ook vernederen. Makkelijkste groep zegt die..

Er bestaan geen makkelijkste groepen in Europa ookal is het Galatasaray, Fenerbahce, Besiktas etc.. en komt die weer kinderachtig met z'n 'scheidsrechter s'.


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3

Hoppersin

Geen makkelijke groep? Besiktas zat in een soortgelijke groep maar dan lastiger want ze kregen Leipzig geloot in van pot 4. Schalke speelde bij jullie om degradatie in Duitsland en Lokomotiv is absoluut geen CL waardige ploeg. Leipzig, Monaco en Porto als groep is toch echt lastiger dan Schalke, Porto en Lokomotiv. Dat jullie falen mag je danken aan Albayrak die Gomis verkoopt en Terim om wat hij ook gebruikte als tactiek... als hij überhaupt tactiek kent.

Fenerbahce heeft in hetzelfde seizoen van Anderlecht en Zenit gewonnen. We hebben meer punten gepakt dan Galatasaray. Fener zou het niet slechter dan Galatasaray doen, maar misschien wel beter.

Yallah odana s1pa


+: 5332
-: 0
R: 6522
Level 5

Nogmaals lees me eerste zin baycu. Als je in discussie met mij wilt gaan lees dan ook alles en beantwoord ook alles. Wat verwacht je dat ik dat dan bij jou ga doen? En net als wat ik tegen mailson zei 'Bespaar je tijd en typ wat korter'.

Yallah odana s1pa :facpal:



+: 237
-: 0
R: 406
Level 3

Als jij zonder je GS bril leest...

Iedereen kan zoiets zeggen. Persoonlijk vind ik mijn Fener bril objectiever dan een gese bril.


+: 5332
-: 0
R: 6522
Level 5
+3

Daarom een haat groepje hier creëren en al 4 maanden huilen om Galatasaray in elke topic. Waar waren jullie begin van 18/19 seizoen dan? Oh nee wacht.. 'Persoonlijk vind ik mijn fener bril objectiever'


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3

Waarom? Alba, ik heb je vaak genoeg beledigd om ongeldige punten maar dit is echt geldig genoeg om je nog erger te beledigen. Waarom je Gala juist niet moet steunen?

1. Ze hebben met oneerlijke manieren de CL gehaald. Ze speelden bagger voetbal en hebben in de laatste weken met ongure praktijken kampioen weten te worden met overheids hulp. Kortom: Besiktasin hakki yendi. Basaksehir tel ik niet, die overheidsclubje doet precies wat de overheid wilt. Anders geef je geen 8 punten voorsprong weg in maart.

2. Ze spelen niet goed in Europa. In grofweg 30 wedstrijden sinds december 2013 hebben ze maar twee keer gewonnen in Europa. Ze zijn totaal niet goed en hebben geen bijdrage meer aan Turkije. Besiktas daarentegen had dat wel.

3. Na 3 juli 2011 was Fenerbahce niet de enige ploeg die te maken had met rivalen fanbases die bij UEFA zaten te klagen. Besiktas werd daar ook slachtoffer van. Met de wanbeleid van Demiroren kreeg Besiktas twee jaar ban in Europa. Wij kregen er drie. Als je na deze omstandigheden een club als Galatasaray steunt mag je je echt afvragen of je wel juist bezig bent.

Je mag doen wat je wilt. De TFF heeft zelf de punten vern**kt door Galatasaray kampioen te laten maken in 2018 en 2019. Een gevaar van een 3e BJK titel in 2018 was dat Besiktas zou uitlopen op de andere twee rivalen. Maar daarvoor kreeg je wel een ploeg die Europees wat kon presteren. Een hatelijke situatie maar voor de TFF wel idealer dan wat we nu hebben. Galatasaray kan Europees niks. Als Fener fan geef ik geen zak om die Europese punten. De TFF mag het oplossen. Ik zou als ik Fener was in Europa ook niet moeite meer zien doen om de punten. De TFF mag de T*f*s krijgen voor hun red poging van Gala en Nederland mag ons inhalen.

Nog iets, We verschillen 0.200 punten met Oekraine. Als Oekraine het slecht doet en Besiktas en Trabzonspor halen de finales van de EL kunnen we ze passeren. Alleen Kiev lijkt me een gevaar. Die komen in de EL vaak ver genoeg.


+: 70
-: 0
R: 249
Level 3

Ik snap niet waarom je nooit over Ajax praat. Want je hebt best wel verstand van waanideeën. Trouwens Israëlische kanaal laat Galatasaray zien dan kan je het checken.


+: 692
-: 0
R: 1309
Level 5
+2

Ik steun geen Syrische teams.


+: 70
-: 0
R: 249
Level 3

Moet je ook niet doen, want die zijn nooit in de CL gekomen. Dus je comment is totaal niet relevant. Maar ik kan het begrijpen. Tinerin suçu ne...



+: 1198
-: 10
R: 2254
Level 5

Denk dat Terim twijfelt tussen Ömer en Seri. Voor de rest zie ik niemand anders kans maken op de plek van Belhanda. Ik hoop op Seri, en Ömer als invaller om gaten dicht te lopen de tweede helft.


Club Brugge 1-1 Galatasaray

top: Krepin Diatta

top: Ryan Babel


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5

Succes Gala, ook al gun ik het sommige hier niet. Ik baal er gewoon van hoe enorm slecht wij doen op dit moment.


+: 27
-: 0
R: 138
Level 3

Hadi cim bom :yip: turkije altijd nr1:


+: 8757
-: 0
R: 7778
Level 5

Ik wens Club Brugge heel veel succes, en gs weinig tot geen succes.



+: 70
-: 0
R: 249
Level 3

Dat komt omdat je geen Turkse achtergrond hebt 'Diego'. Dus ik respecteer je keuze wel. Want ik wens Fenerbahce wel succes in....

Sorry verkeerd ingeschat, dus geen succes in Turkije.


+: 692
-: 0
R: 1309
Level 5

Waarschinlijk is Diego vernoemd naar die Diego die een paar jaar terug bij fener speelde.


+: 70
-: 0
R: 249
Level 3

Ik snap dat je me sarcasme niet kan incalculeren, maar dat komt wel met de aankomende jaren...



+: 1444
-: 0
R: 2169
Level 5
+1

Als je Galatasaray bent hoor je niet 6 maar minimaal 12 punten te pakken in deze groep. Amk je gaat in eigen stadion toch niet voor een gelijkspel tegen Real en PSG?

GS heeft genoeg kwaliteit in huis, je ziet toch wie er staan opgesteld. Als je van Brugge wint win je zelfvertrouwen en begin je aan een reeks.


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Hahaha reeks totdat Neymar, mbappe en cavani langs Luyindama, Marcao en Omer Bayram moeten
:tok:


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Het zal zo gaan.


GS laat geen voetbal zien, ze gaan onderuit (zoals gewoonlijk). Fatih Terim zal na de wedstrijd praten over hoe de situatie in Turkije hun pijn doet en er voor zorgt dat GS niet kan presteren in Europa.

Fatih Terim de vlucht plan zal dan officeel beginnen.


+: 15
-: 10
R: 24
Nieuw

Beyler ayip ediyorsunuz. Ookal hebben ze onterecht het kampioenschap gehaald, ze zullen strijden in de naam van Turkije en dat is heel belangrijk. Als ze zelf gelukkig zijn met die scheidsrechterh ulp etc mogen ze dat van mij ook zijn. Ben Fenerimin maclarini zaten keyif icin izliyorum.

We hebben maar 1 ploeg in de CL en ookal bevat deze weinig tot geen Turken, als ze punten halen is dat voor ons land en daarom nodig ik jullie uit om ze te steunen.

Stop met dat kinderachtig gedrag en wees samenhorig want we hebben dat echt nodig de laatste tijd.


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Alsof wanneer wij ze steunen ze beter gaan spelen, bi git


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5

Ook al is Gs een grote criminele organisatie en hebben ze met fraude die titel behaald, ik ga niet Club Brugge supporten of hopen dat Gs verliest..

Het zal me een worst wezen wat deze wedstrijd wordt, ik ga zowiezo niet kijken..

Zou wel karma zijn als Diagne met een Schwalbe een pingel versiert


+: 11454
-: 0
R: 11651
Level 5

Komt het omdat jullie tegen Brugge hebben verloren?



+: 18490
-: 0
R: 21247
Level 6
+1

Nee het komt doordat jullie al bijna 12 jaar geen CL songtekst hebben gehoord


+: 11454
-: 0
R: 11651
Level 5

Liever 12 jaar geen CL dan 8-0.


+: 237
-: 0
R: 406
Level 3

3yildiz soktu, Malba agliyor :cry:


+: 26
-: 0
R: 117
Level 3

Liever 8-0 dan 12 jaar geen cl en 0 punten.


+: 11454
-: 0
R: 11651
Level 5

Zodra een buitenlandse scheidsrechters fluit maakt gs geen kans.



+: 257
-: 0
R: 393
Level 3
+1

Waarom komt iedereen met een heel werkstuk over waarom ze ons wel/niet steunen? Alsof we een spirit bomb aan het laden zijn. We gaan gewoon op het veld om te winnen met of zonder steun.

En natuurlijk kunnen we winnen. Kijk naar de namen die we op kunnen stellen. Falcao, Nzonzi, Feghouli, Babel, Lemina... De kwaliteit is er zeker. We moeten het alleen nog laten zien.


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5
+2

Jammer dat de coach Terim heet


+: 257
-: 0
R: 393
Level 3

Misschien, maar hij heeft de benodigde krediet. Kijken wat hij kan met een zelfgemaakte ploeg.



+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Falcao versleten
Nzonzi weggestuurd, voor 30 miljoen gehaald naar Roma, maar verhuurd LOL, wereldster
Lemina, LOL
Seri, LOL
ANDONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LOL

''Kijk naar de namen.'' Dat zijn het ja. Namen. Ze kunnen er niets van op 't veld, of kijk je naar de verkeerde wedstrijden wanneer Galatasaray speelt?
Babel die word gewoon hoe ouder, hoe beter


+: 70
-: 0
R: 249
Level 3

Ja luxe problemen we hebben helaas geen muriqi kruse rodrigues gustavo. Yani karsilastirirsa n sizinkiler 1000 kat daha iyi demi. Fazla Besiktaslan bir olursan Tineride kullanasin geliyor napacan..


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Götünle okumasan, göt gibi cevap vermessin


+: 18490
-: 0
R: 21247
Level 6

Johan Cruijff: waarom zou je niet kunnen winnen van een rijke club? Ik heb nog nooit een zak met geld zien scoren.

En in dit geval is die rijke club GS.

Brugge heeft een heel mooi team met veel jonge, snelle, en kwalitatieve spelers. Bovendien speel je uit, in de competitie heb je al moeite met uitwedstrijden, laat staan bij Brugge.

Dit is geen Kasimpasa in ieder geval. Succes.



+: 2417
-: 0
R: 2653
Level 5

Weer een topic verpest door de trolls...


+: 171
-: 0
R: 448
Level 3
+1

Ik hoop dat gs wint van Club brugge. Ik zal altijd en maakt niet uit wat ze hebben gedaan, een turkse club steunen in de champions league/europa league. Gs doe het voor turkije :tr: :tr: :tr:


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5

Gs heeft skijt aan Turkije

Gs doet het alleen voor zichzelf en fraudeert heel de lig kapot.. Ik heb in de afgelopen Jaren spelers van Trabzon, Besiktas, Akhisar, Rize, Kayseri etc gek zien worden van wat de scheidsrechter uithaalde tijdens de wedstrijd..

Ik ben niet voor Brugge maar ik ga ook zeker niet Gs supporten hou es ff op


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+1

hahahahahah deze Fetocular hebben een shirt gemaakt met Terims kop en ''Adalet yoksa GS var'' erop geprint, bende Fetonun kafasini koyupta ''Adalet varsa GS yok'' diye, hoe hard kun je falen, hahahahahhaaa, acik acik omkopen yaptiklarini soyluyorlar.


+: 203
-: 0
R: 382
Level 3
+2

Sende ‘jailson varsa boq var’ diye yapistir shirtine, yakisir.


+: 2417
-: 0
R: 2653
Level 5
+4

Volgens mij ben je al snel vergeten dat jullie OFFICIEEL berecht zijn voor fraude? Wat niet zo lang geleden was?

Hoe snel kun je het al vergeten. Bij Gs werden er de minste feto-leden opgepakt terwijl er bij bjk en fb wel wat aantallen zijn meegenomen.

Jij leeft zo hard in je fantasie, je lijkt echt dement.

Dit is toch heerlijk te zien wat een fucking spel kan doen met mensen.

Maar volgens mij is het spelen van voetbal minder belangrijk voor mensen hier dan de haat tegen andere mensen. Zo zielig. Typisch internet warriors


+: 26
-: 0
R: 117
Level 3

Zaten oyle jailson. Adalet yoksa gs var demektir. Yani adalet varsa, gs yok veya bok. Demekki son 2 senede adalet yokmus o yuzden gs varmis, malum 2 sene pes pese sampiyon oldular. O.[****] bide t shirt yapiyolar.


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

14 gol atip 2 gol yemis Club Brugge die overigens 2e staat met een wedstrijd tegoed laatstaan winnen bok bir puan alirsiniz



+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5

Ik heb paar dagen geleden een sjaaltje van Brugge besteld. Haydi Brugge bu fetoculara bir ders ver!!!!!


+: 1365
-: 0
R: 1720
Level 5
38

@bjk27,

Waarom reageer je op een Champions League topic ?

Daar hebben jullie lelijke adelaartjes geen recht op, s.g. naar de Uefa topic zuhahaha.


+: 27
-: 0
R: 138
Level 3
+1

Een echte land verrader :lol: spring beter van de brug :facpal:


+: 1365
-: 0
R: 1720
Level 5
38

Er zijn er heel veel @Messi_nessi,

Bijna 90% van de Besiktas supporters bijvoorbeeld.

Wouden ze maar van de brug afspringen... Misschien niet nuchter maar met Tiner is het, het proberen waard wellicht.


+: 24
-: 0
R: 33
Level 1
+3

Ik zie regelmatig het woord 'landverrader' voorbij komen. Waarom ben je geen landverrader als je de TURKSE competitie verpest voor 17 TURKSE clubs? Waarom pak je het voetbal plezier van het TURKSE volk af?

Zelfs een nationalistisch e volk als TURKEN willen een wannabe TURKSE club in Europa niet steunen. Dan moet die club zich achter de oren krabben.

Blijf maar roepen dat de rest jaloers is. Tegelijkertijd roepen jullie zonder objectief naar de oorzaak te kijken: ama biz TURK takimiz, destekleyin bizi. Nee vriend, ik niet.

Hadi bastir Trabzon, hadi bastir Fener, hadi bastir Basak
:tr:



+: 3143
-: 0
R: 2575
Level 5
+2

Avrupa liginde Türk bayragimizi gururla temsil eden bir takim var. Yaklasik 4/5 senedir kötü sonuçlar almayan, iki sene üst üstte sampiyon olan ve üstelik rekor kirarak sampiyonlar ligi gruplardan namaglup cikiyor ilk Türk takimi olarak..

Diger tarafta Avrupa liginde 4/5 yildir hezimetlerden baska hiç bir pokumu basaramayan bir takim var, ama ligde iki sene üst üstte sampiyon olabiliyor..

Söyleyin bana, hangisi lig'de hakemler ve TFF tarafindan kollaniyor?


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5
+1

Kleine leeuwinnetjes hebben jullie je wel eens afgevraagd waarom zoveel mensen tegen jullie zijn? Ik geef het antwoord. Jullie pakken de titel terwijl jullie daar geen recht op hebben. Dankzij jullie sterke lobby, tff en scheids zijn jullie onterecht kampioen geworden. Genoeg reden om fetosaray niet in Europa te steunen. Trouwens ik steun alleen Turkse clubs in Europa. Aangezien fetosaray geen Turkse maar een franse club is kan helaas fetosaray niet steunen.


+: 1198
-: 10
R: 2254
Level 5
+1

Biktim artik bu yorumlardan, je moet maar tegen je verlies kunnen. Ga maar lekker jullie eigen witwassen. Ne cabuk unuttun Ibrahim Akin’i, je was toen niet eens geboren waarschijnlijk.


+: 26
-: 0
R: 117
Level 3

La adam gitti gene gol atti o macta, wat zeg je allemaal. Sen bu yorumlardan biktiysan bizde sizin hakemlerinizden biktik.


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5

Ibrahim Akin

Een man die in die bekerfinale 1 van de beste spelers van het veld was, scoorde en ook in de penaltyserie zijn pingel binnenschoot.

Op welke manier heeft hij dan şike gedaan?

We zijn er niet voor niets voor vrijgesproken..

We weten allemaal goed genoeg wie achter die hele affaire zat.. Fener en Bjk worden aangeklaagd en Gs heeft zogenaamd niks gedaan öyle mi?

Zelfs de fanatiekste Gs fan gelooft toch niet in zulke onzin.

Malatya ya araba yollayinca bir sey yok tabi



+: 3143
-: 0
R: 2575
Level 5

Ibrahim Akin diyen veled, kendi Mugdat Celik'ine baksin. Dan zie je eerder wie omgekocht is..

Ne hikmetse, defansin arkasina sarkmis topla giden, önü bombos olan bir oyuncu var. O oyuncu bilerek yavasliyor ve bekliyor. O oyuncu sonra gavatasaray'a transfer oluyor. Çok tesadüf degil mi? Ama sen aklanan Ibrahim Akin'i konus. Bizi Türkiye kupasi finalinde zorlayan adam..

www.papiroom.net/.../


+: 169
-: 0
R: 676
Level 4

@8.j.k Je moet wel erg zielig zijn als je na een terechte kampioenschap nog steeds loopt te janken , dat zegt iets over je persoonlijkheid


+: 27
-: 0
R: 138
Level 3

Je praat alsof we de kampioenschap van jullie hebben afgepakt haha ne salaklar var bu dunyada als wij geen kampioen waren waren jullie nog altijd 3de he waarom janken jullie nog basak supporters janken zelfs ni zoals jullie :facpal:


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5
+3

Hoe bedoel je?

Jullie hebben de wedstrijd tegen ons gewonnen door Bulent Yildirim.. Als wij die wonnen stonden we boven jullie..

We waren heel de terugronde ongeslagen..

Welke Basaksupporters hahaahahah

Weer zo een gerizekali Fransiz


+: 18490
-: 0
R: 21247
Level 6

Basaksupporters mahahahaahahaha hah


+: 203
-: 0
R: 382
Level 3
+1

We stonden boven jullie en staan dat nu nog steeds en dat zal nog decennia lang zo blijven, bazen haddini yerini bileceksin kartalice ;-)


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5
+1

Alex Telles bıktınmı? Jochie dan kom je toch lekker hier niet. Ga GTST kijken. Of eten koken. Of ramen lappen. Doe iets nuttigs.


+: 23
-: 0
R: 111
Level 3

Aldus iemand met 9468 reacties waarvan de helft lucht :D


+: 26
-: 0
R: 117
Level 3
+2

Aldus iemand die 9648 berichten heeft gelezen waarvan de helft lucht is.


+: 23
-: 0
R: 111
Level 3

Lan tecavüzden olussan cocuk ben je zo debiel dat je denkt dat ik 9400 reacties moet lezen staat toch achter je naam a inteelt kind



+: 26
-: 0
R: 117
Level 3
+1

La anneciginin o killi amini diktigim, nerden biliyon ozaman yarisi lucht oldugunu? Beyinsiz veled


+: 23
-: 0
R: 111
Level 3

DOmuzu siksen senden akilli cocuk cikar wat een ezelszoon


+: 5332
-: 0
R: 6522
Level 5
+1

T.inerciler hebben deze topic weer gepest met hun gehuil. :cry:


+: 27
-: 0
R: 138
Level 3

Hangi tineri kulaniyorlar acaba persies goede kwaliteit bro cekiyor cekiyor ama bitmiyor :lol: deze jaar gaan we jullie ook laten janken zie maar dat jullie tiner niet opgeraakt lazim olacak :lol: :lol:


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5
+1

Franse croissantgezich ten hier die aan het huilen zijn omdat hun topics verziekt worden snap ik heel goed..

Je bent zogenaamd kampioen maar niemand erkent of neemt dat serieus.

Lijkt me frustrerend.

Toen wij 2x achter elkaar kampioen werden en fantastisch presteerden in Europa was er alleen maar lof, Turken maar ook Nederlanders.

Dit komt ervan als je zo vaak titels manipuleert, je voetbal nergens op slaat maar je fraudeert om je schulden en kampioenschap binnen te halen. Mensen zijn niet blind. Ze zien alles en vergeten niet meer want het is de zoveelste keer dat Gs zo een prijs pakt.

Jullie zullen nooit weten wat serefimizle hakkimizla betekent.

Geef die gs fans een prijs, en ze vergeten de fraude, het baggervoetbal waar ze heel het jaar naar kijken en niet vrolijk van worden, de voorzitter die elk jaar opstapt en de coach die denkt dat ie alles kan zeggen en maken en door iedereen gehaat wordt.

Yazik


+: 169
-: 0
R: 676
Level 4
+1

Jonge laat je zelf onderzoeken , jij bent een ziek kind die in zijn eige fantasie wereld bevind, de enige NL ers die over bjk hadden waren mischien de gasten uit je omgeving , want wat ik me alleen kan herinneren Als ze over bjk hebben is die 8-0 nederlaag en later de Jantje van Bayern dus hou snel je mond dicht snotneus , je loopt al maanden als 1 van de weinige dit soort bullshit te verkondigen terwijl wij al de volgende kampioenschap binnen halen , droom verder droeftoeter


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5

1 van de weinigen? Kijk jij met pog in je ogen? Letterlijk 90% van de niet Gs fans zeggen hetzelfde als ik..

Gasten uit mijn omgeving hmm ok.. Als je in de NL media of Belgische media had gekeken, of reacties op social media dan had je kunnen zien hoe lovend iedereen was over Besiktas en het voetbal dat er werd gespeeld. Er waren meerdere Nederlanders die zeiden dat er dus ook goed voetbal gespeeld kan worden door een Turkse ploeg.

Maar goed, senin gibi kor Fransiza ne anlatayim ki? Jij bent een product van je corrupte en walgelijke camia die door Feto, corrupte lobby en Terim en co helemaal is gebrainwashed.


+: 169
-: 0
R: 676
Level 4
+1

Bjk blijkbaar heb jij stront in je ogen want volgens mij is het je ontgaan wat mensen zeiden toen bjk van bayern verloor met 5-0 , Namelijk dat bjk weer terug op aarde is nadat ze aan het zweven waren, de groepsfase waarin jullie bevonden was oa porto 1 van de minste seizoenen , Monaco was leeg gekocht het zou juist een schande zijn geweest als jullie niet zouden winnen van deze clubs als je zag hoeveel geld jullie toen hadden gespendeerd aan oa huur spelers talisca etc etc, de jaren erna is de kaartenhuis van bjk ingestort omdat de salarissen jullie aanparten heeft gespeeld oa geresulteerd in vertrek van Pepe en Babel en nu ook quaresma , met al dat miljoenen wat jullie hebben binnen gehaald hebben jullie niet eens een fatsoenelijke team kunnen samen stellen , iedere jaar lopen fb en bjk achter de feiten aan omdat gs altijd een stapje voor is, we hebben gewoon meer middelen om op terug te vallen als het ff minder gaat, bij een club als bjk of fb duurt het gewoon veel langer om weer ergens van bovenop te komen , dat heeft niet alleen maar het team te maken maar met meerdere factoren zoals het bestuur de achterban die in goede en slechte tijden steunen dat is wat Gs zo groot maakt en waarom ze ook altijd groot zullen blijven.

Hadi Cimbom ik heb alle vertrouwen dat we vanavond de 3 punten gaan pakken :tr: :gs:


+: 203
-: 0
R: 382
Level 3

Druppelt het nog steeds daar onder kartalice ? Volgens mij is er sprake van een vloedgolf


+: 4
-: 0
R: 15
Nieuw
+1

Dat word vanavond N*gger (Diagne) F*cking small white latino (Falcao)


Edit:
Dit is Gala als Diagne hattrick scoort vanavond
thumbs.gfycat.com/.../


HAYDI BASTIR CLUB BRUGGE



+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5
+1

Yessss Brugge sjaaltje is binnen. Haydi Brugge!!!!!!!

Jongens wat zal het worden? Meer of minder dan 5-0 voor Brugge? :-?

Ik hoop dat gekke dede Terim en co zich kunnen inhouden. Anders staan we weer voor heel Europa voor schut.


+: 4
-: 0
R: 15
Nieuw
+1

@bjk27 Moet je zien vanavond als gala 5 doelpunten geïncasseerd heeft gaat ie bij de CL persconferentie zeuren over de scheidsen in Turkije. lol


+: 27
-: 0
R: 138
Level 3

Stelletje land verraders ga jullie turkse identiteit binnen geven man jullie zijn een schade voor turkse volk ....


Gavur d.olu cok yutmussunuz

Hadi cimbom su gavurlara iyi sok kocum icene cildirsinlar ve daha cok gavur d.olu yesinler


+: 4
-: 0
R: 15
Nieuw

@Messi_nessi landverader? Ik ben geen Syrier? Ik ben ook niet Frans?


+: 692
-: 0
R: 1309
Level 5

GS is de enige landverrader. 0 Turken in de basiself. De hele superlig verpest voor 17 clubs en heel veel Turken met jullie sike. Turkije meerdere malen voor schut gezet in Europa. Van Turkije een corrupt land gemaakt. Heb nog nooit GS speler Istiklal Marsi horen zingen voor een wedstrijd.

Wie is hier de landverrader?


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5
+1

@Luiz Gustavo Onu kesin yapar dede terim. Belki Bülent Yildirim kendini kurtarir yada tff


+: 4
-: 0
R: 15
Nieuw
+1

@bjk27 met een bulent yildirim in ilk 11 zie ik gala wel winnen. Jammer dat hun sterspeler geschorst is in Europa.


+: 18490
-: 0
R: 21247
Level 6

Ozaman Mavrupa Matihinin bugun yiyecek sert sokus simdiden hayirli olsun.

Even zonder dollen, yeninde puan topliyalim dun Ajax yine o gruptan lider cikabilecegini gosterdi.


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5

@Luiz Gustavo nee hoor sterspeler speelt vanavond gewoon mee. sterspeler is tff. ;-)


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Haydi Terim.
We weten allemaal dat Brugge je een voetbal les gaat geven vanavond, als je ballen hebt ga je vanavond na de wedstrijden ook janken en de scheids en Fifa klagen, belki bir b*ka yararda ve ulke puanina bir hayir olur.



+: 1444
-: 0
R: 2169
Level 5

Elke Turkse club hoort thuis gewoon altijd voor de 3 punten te gaan jongens, kom op man, alsof Real en PSG nooit eerder naar Turkije zijn gekomen om verslagen te worden. Zoals ik al zei minimaal 12 punten pakken in deze groep, dan is de derde plek sowieso een garantie.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Real is niks.
Ik schat Brugge hoger in dan Real, onze incomplete team met de amateursverdedi ging had er zelf 3 gescoort tegen Real.


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Hahahahahaha


+: 943
-: 0
R: 1954
Level 5

Al die haat (en jaloezie) vanuit de fbjk-downies geeft aan hoe groot de beste club uit Turkije is. Mooi om te zien dat jullie GS niet steunen, des te leuker zal het worden als GS vanavond gaat winnen. Je zou maar een fbjk-supporter zijn haha..

:D


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5
+2

Je moet toch zelf wel bijna een downie zijn om die haat te vertalen naar jaloezie en dat je je fraudeclub daardoor ziet als groter.

Dat bedoel ik dus met gehersenspoeld. Al die spelers van Trabzon, Rize Akhisar, Besiktas, Kayseri etc die openbaar in woord en gebaar lieten blijken wat ze van dat corrupte clubje van jullie vinden zijn zeker ook downies?

Op Gs fans na vind iedereen jullie dubieus salako

Je zou maar een eervolle Gs fan zijn



+: 169
-: 0
R: 676
Level 4

Zelfs een downie schat ik hoger in dan jou als ik doorgaans jou reacties lees


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5

‘Jouw reacties’ niet jou reacties. Leer eerst Nederlands en kom daarna iemand downie noemen


+: 4
-: 0
R: 15
Nieuw

@Feridun ik ga je binnenkort opzoeken in Rotterdam

Met je beste maatje abjan.


+: 257
-: 0
R: 393
Level 3

En ik dan?


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5
+2

Reken er maar op dat er vanavond mensen aangevallen worden door die laffe hoolies van Brugge.

Paar jaar terug toen wij daar moesten spelen heb ik ook moeten knokken.

Je moet in ieder geval in een grote groep gaan anders ben je de sjaak


+: 692
-: 0
R: 1309
Level 5

Brugge en Feyenoord waren hetzelfde. Ik heb daar ook moeten knokken. Maar in Istanbul durfden ze niet meer. Hoop dat GS der keihard afgaat, maar dat de supporters wel weer veilig weg kunnen.


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5
+1

BJK1903Kartal kardeş uA_SD çocuk özürlü. Onu idare et.


+: 203
-: 0
R: 382
Level 3

Kartalice1903 is een vrouwelijk lid, hoe serieus moeten we die nemen dan ?


+: 257
-: 0
R: 393
Level 3

XI: Muslera; Mariano, Luyindama, Marcao, Nagatomo; Nzonzi, Lemina, Seri; Babel, Feghouli, Falcao


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Ik zeg dit niet provocerend ofso, maar Lemina, Seri zijn nog best slecht bezig toch? Zou jij iemand anders opstellen?


+: 257
-: 0
R: 393
Level 3
+1

Belhanda. En dan één van de twee. Seri hoort beter te zijn maar laat het nog niet zien. Lemina zag er gewoon goed uit voor z'n eerste 30 minuten.

Of ik had misschien Mor op de vleugel gezet en dan Feghouli op 10. We gaan vooral de creativiteit van Belhanda missen.

Ömer laat goeie dingen zien maar ik vertrouw hem niet genoeg voor de CL.


+: 70
-: 0
R: 249
Level 3

Welke kanaal dan bulamiom :yegen:


+: 203
-: 0
R: 382
Level 3

Bein sports 1, anders op Ziggo Z voetbal en als laatste optie streamen: hesgoal.com/.../...


+: 70
-: 0
R: 249
Level 3

Iptv sagolsun. Dankjewel man, heycan mi bilmiom da sanki yenecez gibi :bz:


+: 203
-: 0
R: 382
Level 3

Selectie van dit jaar staat er beter voor als vorig jaar in mijn ogen, dus ik verwacht op een mooie wedstrijd met een positieve uitslag voor ons , we gaan het zien. Voor de vogels hierboven, het is van belang dat Galatasaray vandaag een mooi resultaat gaat neerzetten tegen Brugge voor de UEFA-COËFFICIËN TEN RANGLIJST!



+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5

5 senedir coëfficiënt i si ki yorsunuz şimdi mi aklınıza geldi Östersund fatihleri?


+: 1413
-: 0
R: 1360
Level 5
MKA

Haydi be Turkiye'nin Gururu haydi Avrupanin Fatihi, alin şu maçi!

Ik verwacht 0-2.

2x Falcao

Heel Turkije staat achter Galatasaray!
De Grieken, Syriers, Iraniers, terroristen, landlozen staan achter Brugge!


+: 18490
-: 0
R: 21247
Level 6

Turkiyenin gururu mu. Je moet niet te hard van stapel lopen lieverd


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5

Heel Turkije?

Muahahuahahahah

Letterlijk niemand staat achter jullie behalve leden van jullie corrupte maffiaorganisat ie



+: 692
-: 0
R: 1309
Level 5

GS wordt nu al overlopen.


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Dat tenue is wel heel lelijk trouwens


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5

Haydi Brugge!!!!!!!!! !!!


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5
+2

Goaaaal! 1-0


+: 42
-: 0
R: 234
Level 3
T32

Hoop toch dat gs wint. 2x falcao 1x babel. Maca bakip rakibi tutmak mi olur hic.



+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+1

Als er een Turkse scheidsrechter floot had Brugge nu al 2 rode kaarten.


+: 203
-: 0
R: 382
Level 3
+1

Jammer dat je natte droom geen werkelijk word, er fluit geen turkse scheidsrechter voor alle duidelijkheid.


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5

Offfffff bijna!!!!!!


+: 242
-: 0
R: 918
Level 4
+1

Respect voor Fatih Terim. Ik ben zo blij dat ik dit voetbal mag zien. Sjonge jonge wat gaan we doen zonder hem.


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5

Vay be, o bizim mitrovic deyilmi?


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+1

Ja hahaha hem wegdoen voor Roco.


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5

Zelfs hij was goed genoeg nu. Inplaats van Mirin of Enzo Roco.


+: 242
-: 0
R: 918
Level 4

Waarom nemem we geen engels coach. We spelen toch met 11 buitenlanders, zelfde geval met milli takim lusescu


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

aq Falcao trekt weer veels te veel terug.
Het is maar dat Brugge niet zoveel ervan bakt, ze beginnen weer dom te doen daar in de GS verdediging.


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5

Wat een saaie wedstrijd. Dit is toch geen niveau. Turkiye 2e lig is nog hoger.



+: 203
-: 0
R: 382
Level 3

Babel!!!!!


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Hoe kun je die missen.


+: 242
-: 0
R: 918
Level 4
+1

Bro, brugge heeft gevaarlijke aanvallers wejoow


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5

Ach we weten toch allemaal dat Babel al op is. Had niet anders verwacht. Beşiktaş delimi yoksa bu adamı bırakmazlardı.


+: 169
-: 0
R: 676
Level 4

Babel is weg omdat jullie hem niet konden betalen


+: 242
-: 0
R: 918
Level 4
+1

Ik weet nog ateeds niet waarom gs falcao heeft gekocht. We hebben geen aanvallende middenvelders hoe wil je met een spits spelen


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Ik zou Seri uit doen voor iemand anders en Feghouli naar 10 schuiven.
Doet toch geen ene reet op de flanken.
Als Brugge zo door gaat doen ze met wat geluk Diagne in. :lol:


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Marcao. :facpal: :facpal:


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Welke Oekraiense clubs spelen nog in Europa?


+: 2712
-: 0
R: 10449
Level 5

Shaktar donetsk in de CL en kiev in EL.



+: 237
-: 0
R: 406
Level 3

Shakhtar Donetsk in de CL, Dynamo Kiev en Oleksandriya in EL


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5

Ik hoor steeds VAR hakem. Ik denk steeds Var hakem mi bakiyor of zo?


+: 5013
-: 0
R: 9635
Level 5

gs mag van geluk spreken dat het nog 0-0 staat.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

We staan momenteel 11de op de co efficiency lijst.
Hopen dat Bjk TS Dasak morgen winnen en GS vandaag minimaal gelijk speelt.


+: 756
-: 0
R: 1243
Level 5
+1

Vallaha wat een troep takim . denkje dat trabzonspor hiervan zou verliezen of Fenerbahçe etc...
Brugge is niet zo goed ze zijn gemotiveerd omdat , het de eerste wedstrijd is en voor eigen publiek. ieder ander waardig team met tactiek zou Brugge kapot maken. luyindama en marcao amateurs vallah

Falcao kan niks met dit team er moet heel gauw gewisseld worden.

Donk voor Lemina
Feghouli voor Mor

inshallah kazanariz ve bu isi kurtariz


+: 197
-: 0
R: 943
Level 4

Heb de eerste helft gemist, kan iemand een korte samenvatting geven?
Tnx


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Evenwichtige wedstrijd zowel Brugge als GS hadden 1x 100% doelkans gemist, en Brugge zojuist 1 op 1 met Muslera ook.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Muslera, echt legende die man.


+: 42
-: 0
R: 234
Level 3
T32

die scheidsrechter jonge... daha cekeceniz var


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5
+2

Hic bi pussy cat dolls yok burada? Ze zullen wel tevoorschijn komen wanneer GS scoort.



+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+2

Ja man, allemaal grote bek van te voren en tijdens de wedstrijden schuilen.


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5

Nu niet zo doen, simdi gelirler hemen.


+: 197
-: 0
R: 943
Level 4

Ze zitten nu nagels te bijten van de spanning haha


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5

Onze spelers kunnen echt niet dribbelen ouwe. Daarom zijn we afhankelijk van korte passes steeds.


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Het word tijd dat Emre Mor laat zien waarom hij ooit bekend stond als groot talent...


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Wtf moet Emre Mor hier doen met zijn 15 jarige fysieke lichaam. :o


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Wat hij destijds deed bij 't turks elftal
:facpal:

Daarom zeg ik toch ook het word tijd dat hij t weer laat zien nu GS het echt goed kan gebruiken.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Leuk, maar je speelt ui tegen Brugge en je club kan niet aanvallen, hij kans niks alleen en vooral niet met slappe fysiek.


+: 5683
-: 0
R: 8953
Level 5

Waarom maak je er een analyse van? Doe is even begrijpend lezen..


+: 39
-: 0
R: 123
Level 3
+1

Falcao wordt een Gomis. Groot bij kleine tegenstanders, klein bij grote tegenstanders.

PS: Wat is Brugge een slecht team



+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+1

Senol Gunes had hier 3 goals gescoort.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Trouwens Feri, Emre Mor al 10 min. in en geen 1x bal aangeraakt.


+: 692
-: 0
R: 1309
Level 5
+1

Besef dat je zo Atletico-Juve kan gaan kijken. Dit lijkt wel een mahalle mac. Echt Een shitwedstrijd.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Embaye Diagne komt erin!!!
Gaat de beslissende via een penalty scoren lmao.


+: 203
-: 0
R: 382
Level 3

CAGNEEEEEE


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5
+1

Wat zie ik nou?

Diagne komt er in?

Ik zet m toch maar ff aan hahaha


+: 217
-: 0
R: 608
Level 4

Diagne baba goal atar mi :P


+: 197
-: 0
R: 943
Level 4

Vallaha Cagne geliyor.
Üç penaltı alır ikisini atar eindstand 2-0 :lol:


+: 692
-: 0
R: 1309
Level 5

Haydi cagneeeeeeeeee gol at!


+: 3196
-: 10
R: 8821
Level 5

Alhoewel, dit is alleen maar goed voor Gs hahah


+: 39
-: 0
R: 123
Level 3
+1

Adamlar Bruggeýe karsi resmen gelijk istiyor ya. Avrupa matihi lan!!!!


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Na 18 min. heeft Emre Mor eindelijk de bal geraakt.


+: 217
-: 0
R: 608
Level 4

Besef wat real of psg met gs gaat doen.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Real is shit, thuis moet je 100% van Real winnen.


+: 197
-: 0
R: 943
Level 4

Waarom heeft gese niet hun pizza shirtjes aan?


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5

Diagne past wel Brugge.


+: 242
-: 0
R: 918
Level 4

kleine zakjappaner


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5

Bijna goal


+: 242
-: 0
R: 918
Level 4

als diagne scoort ga ik echt zo hard lachen


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Kan penalty worden. :facpal:
Turkse scheidsrechters daarbij VAR lmao.



+: 242
-: 0
R: 918
Level 4

ahahah diagne pentaly koning xasxasdasasdfas amk dit meen je niet


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Senerovic legendarische entry.


+: 242
-: 0
R: 918
Level 4

OMG Sener die hadden we nu echt nodig


+: 39
-: 0
R: 123
Level 3
+2

Franse lobby redt gese van een penalty tegen.


+: 197
-: 0
R: 943
Level 4

Ex Fener komt erin. Tamam gol geliyor


+: 242
-: 0
R: 918
Level 4

je hebt kkr falcao in spits toch ga je voor een gelijkspel. .... .. .. . . . .
Olm ............... . IK snAP diE LogiCA OOOOK NIEEEEEEEEEEEEET
DIT WAS EEEEEEN gratis WWEEEEEEEEEEEEE DSTRIJDDDDDD>.. ............... ...............


+: 39
-: 0
R: 123
Level 3

Het leek alsof twee Afrikaanse teams tegen elkaar speelden met een paar blanke transfers.

Maar het is anders: Franse koloniale tegen de Belgische


+: 203
-: 0
R: 382
Level 3
+2

Een zeer zeer matige wedstrijd van GS, het spel is veels te traag en geen combinatie's die je zou moeten verwachten, we komen hier goed mee weg.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4
+4

Matih Terim len mq
Zo'n 40 mil aan transfergeld uitgeven met haram geld en nog kun je Brugge niet eens verslaan.


+: 34
-: 0
R: 74
Level 2

Ja, erg he :( Hopelijk kunnen jullie volgende week wel van ze winnen. Dan heeft tenminste 1 club in Turkije kans op cl finale.


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Teveel naar Sinan Engin geluisterd ofso van GS kan CL finale spelen enal???? :lol: :lol: :lol: :lol:


+: 34
-: 0
R: 74
Level 2

Oh wacht, ik dacht ff dat jullie ook cl speelden. sorry man.


+: 10
-: 0
R: 16
Level 1

jailson was 4 toen fener voor het laatst CL ging spelen, denk dat hij dat niet eens meer kan herinneren hahaha


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Zehahahahahaha goeie grap man, die grapjes maakte ik ook toen ik 10 was.
Als jullie niet de boel hadden omgekocht hadden julie nu ook geen 8 jaar CL gespeelt terwijl wij 4 jaar geleden nog zouden moeten spelen.
Fetocular.


+: 34
-: 0
R: 74
Level 2

Is goed man, veel plezier met je leven verder.


+: 241
-: 0
R: 1086
Level 5
+1

Hahah, hoor die commentator ook heel blij met GS begint met 1 punt in de Champions league. Wat heb ik een hekel aan Ercan, echt een vieze pro Gs commentator.


+: 39
-: 0
R: 123
Level 3

HAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHA AVRUPAAAA MATIHIIII LAAAAAAAAAN!!!

ORTA SAHIMIZ BILE 50M LAN!!!1


+: 242
-: 0
R: 918
Level 4
+1

Ik zie liever alanyaspor dan Galatasaray in de CL


+: 579
-: 10
R: 900
Level 4

Overigens zie ik Merih weer wissel bij Juventus voor die Ligt, hij gaat zo wedstrijden tekort komen voor Milli takim tijdens cruciale moment.
Goed spelen en strijden wordt blijkbaar niet beloont.

Dit nieuwsartikel kan gebaseerd zijn op bronnen uit de Turkse media waarvan niet kan worden bepaald of ze de werkelijkheid vertonen. Turksvoetbal.net wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en discussieer het nieuws met plezier, maar neem het niet al te serieus (Tenzij er officiële bronnen zijn vermeld).
Je moet ingelogd zijn om voor deze artikel te kunnen reageren. Wanneer je nog geen account hebt kun je je gratis registreren.
Registreren
Inloggen